Érdekességek, újdonságok az elektronika iránt érdeklődőknek

ElektroGuru - Az elektronika blog

A Facebook hirdetések utánunk jönnek a boltba!

2017. szeptember 22. -

A világ legnagyobb közösségi hálózata, vagyis a Facebook bejelentett egy új eszközt, ami a hirdetők munkáját segíti. Ez az eszköz pedig arra képes, hogy olyan reklámokat jelenít meg a felhasználók felületén, amelyek szorosan kapcsolódnak azokhoz a helyekhez, ahol már jártak. Vagyis, ha Ön tegnap járt egy gyorsétterem lánc üzletében, akkor nagy esély van rá, hogy még aznap olyan reklámokat fog kapni, amik ahhoz adott gyorsétteremhez kapcsolódnak.

1200px-facebook_new_logo_2015_svg.png

Jön a kérdés, hogy a Facebook honnan tudja, hogy én merre járok? A telefonunkon lévő alkalmazásban engedélyezni lehet, hogy a Facebook adatokat kapjon arról, hogy éppen hol is járunk. Ezt a funkciót természetesen ki is lehet kapcsolni. A cég állítása szerint több ezer cég számára lesz elérhető ez a hirdetői módszer. Gabriel Francis, a Facebook termékmarketing menedzsere azt nyilatkozta, hogy a vállalkozások mindig is vágytak arra, hogy jobban megérthessék a vásárlóikat és személyre szabottabb reklámokat tudjanak nekik biztosítani. Fontos a személyre szabás, mivel így lehet a legjobban növelni az adott bolt látogatottságát.

A cég hirdető rendszerét számos újság és techblog kezdte támadni a könnyen befolyásolható reklámok miatt. A Facebook nyilvánosságra hozta, hogy a tavalyi választások alatt, több mint 100.000 dollárnyi hirdetést adtak el, melyek olyan fiókokhoz kapcsolódtak, amiket valószínűleg Oroszországban hoztak létre. A hirdetések sebezhetőségének tényét az is alátámasztja, hogy a hirdetők olyan oldalakat is reklámozhatnak, ahol gyűlölet keltő anyagok vannak. Sheryl Sandberg, a Facebook ügyvezető igazgatója így nyilatkozott a problémáról: „Undorító és csalódást keltő, hogy ilyen hirdetések létezhetnek a platformunkon és mindent megteszünk a közeljövőben, hogy nullára csökkentsük ezeknek az eseteknek a számát!”. A napelemek fejlődése mellett, úgy látszik, hogy a nagyobb tech cégek is folyamatosan fejlesztik a termékeiket!

Reméljük, hogy beválnak ezek az új fejlesztések és a jövőben személyre szabottabb hirdetéseket kapunk majd, melyek megkönnyítik életünket. A gyűlöletet keltő oldalak reklámozása pedig egyértelműen el kell, hogy tűnjön a közeljövőben. A Facebook már dolgozik a megoldáson és talán még idén látunk is belőle valamit.

Előző bejegyzésünkben az indukciós főzőlapokról volt szó!

A bejegyzés trackback címe:

https://elektroguru.blog.hu/api/trackback/id/tr5812885566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása